نتانیاهو

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با وجود گذشت یک سال از ناکامی این رژیم برای تحقق اهداف جنگ علیه نوار غزه، گفت که جنگ علیه غزه پس از تحقق اهداف جنگی، پایان خواهد یافت.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی به مناسبت اولین سالروز آغاز نبرد طوفان الأقصی بر ادامه جنگ علیه نوار غزه تأکید کرد.

نتانیاهو مدعی شد: یک سال پیش «تروریست‌های» حماس به ما حمله کردند و از آن روز تاکنون ما حملاتی را در ۷ جبهه جنگ موجودیتی، آغاز کرده‌ایم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با وجود ناکامی ارتش این رژیم برای تحقق اهداف خود در نوار غزه گفت: جنگ زمانی پایان خواهد یافت که تمامی اهداف ما محقق شود و اطمینان پیدا کنیم که حملاتی نظیر حمله ۷ اکتبر دیگر هرگز تکرار نخواهد شد.

وی مدعی شد: ما به دشمن حمله کردیم و بیشتر توانایی‌ها آن را از بین بردیم و به انجام مأموریت خود ادامه خواهیم داد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در یک سال گذشته به دستور او در جنایت‌های بی‌شمار این رژیم علیه نوار غزه بیش از ۴۲ هزار فلسطینی به شهادت رسیدند، مدعی شد: تل‌آویو یک سال پیش یک کشتار وحشتناک را پشت سر گذاشت.

وی بار دیگر ادعا کرد که رژیم صهیونیستی به تلاش‌های خود برای بازگرداندن اسرای صهیونیست ادامه خواهد داد و افزود: ضد حمله ما علیه دشمنان در محور شرارت، شرط اصلی تأمین آینده و امنیتمان است.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) عملیات غافلگیرکننده منحصربه‌فردی را با حمله به پایگاه های نظامی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی نوار غزه آغاز کرد و ضمن تصرف این پایگاه‌ ها، ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر، مقامات رژیم صهیونیستی به گمان اینکه می‌توانند طی چند روز گروه‌های مقاومت را نابود و نوار غزه را تصرف کنند، حملات هوایی شدید خود به بخش های مختلف این منطقه را در هفتمین روز ماه اکتبر آغاز کردند.

اشغالگران که از ناکام ماندن در دستیابی به اهداف خود از طریق حملات هوایی خشمگین بودند، ناگزیر در شامگاه ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳، به عنوان بخشی از جنگ علیه مقاومت فلسطین، مرتکب جنایتی دیگر شده و تهاجم گسترده‌ زمینی به داخل نوار غزه را با دو هدف اعلام شده نابود کردن جنبش حماس و سرنگونی حکومت آن در نوار غزه و بازگرداندن اسیران صهیونیست از این منطقه آغاز کردند؛ همزمان با یورش زمینی، حملات هوایی و توپخانه‌ای را نیز تا به امروز ادامه دادند.

با این حال، نخستین سالروز عملیات «طوفان الاقصی» درحالی فرارسیده است که طی یک سال اخیر تمامی رشته‌های رژیم صهیونیستی در طول چند دهه پنبه شد و این رژیم نه تنها نتوانست به اهداف ادعایی دست یابد، بلکه با جنایت های متعدد، چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد و در مقابل، محور مقاومت دستاوردهای مهمی در منطقه کسب کرد که مهمترین آن، بازگشت مسئله فلسطین به کانون توجهات جهانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
    1 0
    انشا الله خبر مرگت 🤲

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس